MÉS per Palma reclama l’ús públic del Palau de Marivent
Antoni Verger presenta una proposició al ple del mes de desembre per recuperar aquest espai lliure per a la ciutat i posar-lo a disposició dels ciutadans, famÃlies, residents i turistes
El portaveu de MÉS per Palma Antoni Verger ha registrat a l’Ajuntament de Palma una proposició per tal de reclamar l’ús públic del Palau de Marivent. La proposta serà debatuda en el ple de desembre previst per al dijous 19 amb l’objectiu d’obrir el debat sobre l’ús i gaudi del Palau.
“Ja és hora d’acabar amb aquest anacronisme del privilegi de la Família Reial i obrir les portes de Marivent als ciutadans, als palmesans, turistes i residents, per gaudir d’un espai lliure públic”. Antoni Verger afegeix que en situació de dificultats econòmiques, ha arribat el moment d’estalviar a les arques públiques les despeses d’1,5 milions d’euros públics que es destinen a sufragar la residència estival de la família reial.
A continuació us adjuntam la proposició.
|