El BLOC farĂ una campanya en positiu, poble a poble i mediterrĂ nia
Lluny de fer grans campanyes publicitĂ ries i de marketing, sense incorporar fitxatges estrella ni presumptes corruptes a les nostres llistes, el BLOC farem una campanya electoral basada en...
Lluny de fer grans campanyes publicitĂ ries i de marketing, sense incorporar fitxatges estrella ni presumptes corruptes a les nostres llistes, el BLOC farem una campanya electoral basada en:
Mallorquinitat: Repartirem més de 60.000 alfabagueres, una planta aromà tica molt present a Mallorca i que, a més de complement a la cuina, serveix per espantar els insectes molests... A les cultures mediterrà nies, com a Ità lia, és un signe d’amor.
Originalitat: Convidarem a sopar de sopes mallorquines pel sus de campanya, de sardines pel tancament de campanya i farem una festa-votació popular el diumenge dia 20 de maig, perquè els ciutadans triïn la Mallorca que volen. El diumenge 13, els turistes també podran triar a quin model s’estimen més anar de vacances. A més dels habituals cartells de campanya (7.000), pancartes (1.500). I per als més petits, repartirem molinets, tallanassos, punts de llibres, banderoles de color pistatxo i capsetes del BLOC.
Intensa i amb contingut: S’han elaborat més de 30 fulls informatius “El K T’interessa”, dels quals se’n repartiran milers d’exemplars pels pobles i diferents barriades de Palma. Els KTI tracten temes com els transport públic, la corrupció, la defensa del territori, l’habitatge, etc. També es repartiran més de 60.000 resums del programa electoral: 30.000 de Palma i 30.000 de Mallorca. S’han fet tanques, opis, i hem fet arribar el nostre programa electoral a totes les entitats. El programa de Palma, s’ha editat en 4 llengües.
Innovadora: Tenim pĂ gina web i tots el candidats tenen bloc. Enviam la nostra sintonia de campanya per sms a travĂ©s de mòbil. Els dies de campanya hi haurĂ instal•lat un vĂdeo maton a diversos llocs de l’illa, a on els ciutadans podran expressar les seves queixes i opinions.
Jove: Dinar popular a la UIB, 3 festes-concerts i el Bus de Nit: aquest dissabte, un autocar recorrerà els caps de setmana els principals llocs d’oci nocturn dels joves, per reivindicar transports públic a les nits.
En positiu: El lema de campanya és “En positiu”, enfront a la crispació i enfrontament dels dos grans partits centralistes.
Fresca: La música de campanya, elaborada pel prestigiós músic Toni Pastor, és una rumba mediterrà nia molt alegre i enganxosa. La imatge de la campanya, s’ha procurat que sigui fresca, diferent i arrelada. L’ha elaborada un jove equip de dissenyadors mallorquins.
Poble a poble: Se celebraran actes a tots els pobles de Mallorca, i els candidats visitaran en més d’una ocasió totes les ciutats, pobles i llogarets mallorquins.
Barriada a barriada: A Palma se celebraran a gairebé totes les barriades, aixà com també cercaviles els horabaixes i festes populars els vespres.
Austera però imaginativa: Les nostra campanya és austera. El BLOC no utilitzarà les institucions per la campanya electoral, tal com fan altres partits i com ja hem denunciat a la Junta Electoral Central.
Oberta als debats: Anirem a tots els debats que ens convidin. Pensam que han de ser plurals. Es jugam molt en aquesta campanya i la gent té dret a estar informada. que hi hagi més debats.
El bloc del BLOC: Anam a tots els pobles i barris amb el bloc del BLOC, per recollir les propostes ciutadanes.
Amb alguna sorpresa: A l’acte central, a on s’espera la presència de mĂ©s de 1.500 persones, hi haurĂ alguna sorpresa mĂ©s...ť
|