Neus Truyol: “PalmaActiva inverteix molt més en publicitat que en formació del personal”
MÉS per Palma denuncia que l’agència de desenvolupament local fa cursos per a emprenedors on promocionen la publicitat “low cost”, però ells no s’ho apliquen
PalmaActiva realitza tota una seria de ‘càpsules formatives’ per a emprenedors, per a futurs empresaris. Analitzant els continguts d’aquestes càpsules, MÉS per Palma vol posar l’accent en “dues idees que promou l’agència pública, però que després no s’aplica a ella mateixa” ha criticat la regidora Neus Truyol.
Per una banda, PalmaActiva fa cursos de formació per transmetre la importància de potenciar i desenvolupar la publicitat ‘low cost’. Per exemple, durant els darrers 4 mesos, s’han realitzat 4 ‘càpsules formatives’ dirigides especialment a la creativitat en la promoció empresarial, és a dir, a la publicitat. Però també se n’han realitzat d’altres sobre xarxes socials com a espai per donar-se a conèixer. Per tant, PalmaActiva considera essencial que un emprenedor/a innovi en formes publicitàries i faci publicitat de baix cost.
Per una altra banda, PalmaActiva trasllada la importància de la formació contínua a les empreses i persones usuàries de l’ens públic. Traslladen la importància d’assumir nous coneixements i potenciar el ‘talent’.
“Què fa PalmaActiva en aquestes dues matèries? Què fa PalmaActiva en publicitat i formació contínua dels seus treballadors/es?”, s’ha demanat Truyol.
PalmaActiva té pressupostat per l’any 2015, 29.675 euros en publicitat i propaganda institucional. Mentre pel mateix any té pressupostat 7.800 euros per a la formació contínua dels treballadors/es de l’agència pública. “Això significa que PalmaActiva ensenya el que no practica”, ha denunciat Truyol. “Fan cursos sobre publicitat ‘low cost mentre volen gastar 30.000 euros en propaganda, prediquen formació contínua i no es gastaran ni 8.000 euros en el seu personal. Això si que és coherència!”, ha criticat la regidora de MÉS per Palma.
“És importantíssim formar al personal de PalmaActiva per a millorar el seu servei i donar millor resposta a les persones aturades o amb treballs precaris”, ha recordat Truyol.
PalmaActiva té molt bons professionals, però les directrius polítiques del PP no prioritzen el que vertaderament necessita Ciutat: més ocupació de qualitat, foment del petit comerç i de l’economia local. “PalmaActiva no és una agència de desenvolupament local, no aporta prosperitat compartida, no va pel bon camí”, ha conclòs Truyol. ť
|