"La fermesa d'un somriure" Sebastià Serra, en la memòria
 
EL PEU, FITER; LA MIRADA, ATREVIDA
veure totes

Palma
Mallorca
Menorca
Eivissa
Grup parlamentari
Consell de Mallorca


 

NotĂ­cies. 10/05/2007

El BLOC farĂ  una campanya en positiu, poble a poble i mediterrĂ nia

Lluny de fer grans campanyes publicitĂ ries i de marketing, sense incorporar fitxatges estrella ni presumptes corruptes a les nostres llistes, el BLOC farem una campanya electoral basada en...



Lluny de fer grans campanyes publicitĂ ries i de marketing, sense incorporar fitxatges estrella ni presumptes corruptes a les nostres llistes, el BLOC farem una campanya electoral basada en:

Mallorquinitat: Repartirem més de 60.000 alfabagueres, una planta aromàtica molt present a Mallorca i que, a més de complement a la cuina, serveix per espantar els insectes molests... A les cultures mediterrànies, com a Itàlia, és un signe d’amor.

Originalitat: Convidarem a sopar de sopes mallorquines pel sus de campanya, de sardines pel tancament de campanya i farem una festa-votació popular el diumenge dia 20 de maig, perquè els ciutadans triïn la Mallorca que volen. El diumenge 13, els turistes també podran triar a quin model s’estimen més anar de vacances. A més dels habituals cartells de campanya (7.000), pancartes (1.500). I per als més petits, repartirem molinets, tallanassos, punts de llibres, banderoles de color pistatxo i capsetes del BLOC.

Intensa i amb contingut: S’han elaborat més de 30 fulls informatius “El K T’interessa”, dels quals se’n repartiran milers d’exemplars pels pobles i diferents barriades de Palma. Els KTI tracten temes com els transport públic, la corrupció, la defensa del territori, l’habitatge, etc. També es repartiran més de 60.000 resums del programa electoral: 30.000 de Palma i 30.000 de Mallorca. S’han fet tanques, opis, i hem fet arribar el nostre programa electoral a totes les entitats. El programa de Palma, s’ha editat en 4 llengües.

Innovadora: Tenim pàgina web i tots el candidats tenen bloc. Enviam la nostra sintonia de campanya per sms a través de mòbil. Els dies de campanya hi haurà instal•lat un vídeo maton a diversos llocs de l’illa, a on els ciutadans podran expressar les seves queixes i opinions.

Jove: Dinar popular a la UIB, 3 festes-concerts i el Bus de Nit: aquest dissabte, un autocar recorrerà els caps de setmana els principals llocs d’oci nocturn dels joves, per reivindicar transports públic a les nits.

En positiu: El lema de campanya és “En positiu”, enfront a la crispació i enfrontament dels dos grans partits centralistes.

Fresca: La música de campanya, elaborada pel prestigiós músic Toni Pastor, és una rumba mediterrània molt alegre i enganxosa. La imatge de la campanya, s’ha procurat que sigui fresca, diferent i arrelada. L’ha elaborada un jove equip de dissenyadors mallorquins.

Poble a poble: Se celebraran actes a tots els pobles de Mallorca, i els candidats visitaran en més d’una ocasió totes les ciutats, pobles i llogarets mallorquins.

Barriada a barriada: A Palma se celebraran a gairebé totes les barriades, així com també cercaviles els horabaixes i festes populars els vespres.

Austera però imaginativa: Les nostra campanya és austera. El BLOC no utilitzarà les institucions per la campanya electoral, tal com fan altres partits i com ja hem denunciat a la Junta Electoral Central.

Oberta als debats: Anirem a tots els debats que ens convidin. Pensam que han de ser plurals. Es jugam molt en aquesta campanya i la gent té dret a estar informada. que hi hagi més debats.

El bloc del BLOC: Anam a tots els pobles i barris amb el bloc del BLOC, per recollir les propostes ciutadanes.

Amb alguna sorpresa: A l’acte central, a on s’espera la presència de mĂ©s de 1.500 persones, hi haurĂ  alguna sorpresa mĂ©s...ť




      

 

 




PSM Entesa Nacionalista - Avís legal                  Desenvolupat per: